lauantai 1. joulukuuta 2012

Erilainen adventti

Heipä hei!
1.adventti ja minulla ei ole kynttelikköä, paperitähtiä, joihin olen niin ihastunut, eikä koristevaloja ulkona.... En yksinkertaisesti jaksa etsiä niitä tuolta meidän varastosta n 78 banaanilaatikon joukosta. Minun tuurillahan ne olisivat kuitenkin ihan takana ja alimmaisena! Mutta lyhtyjä löysin..helposti :)

  

Ja voi ihanuus, meillä on lunta! Ja yritän kyllä kovasti päästä Joulutunnelmaan myös täällä lainakodissa, kaikesta huolimatta ja vaikka minulle ja perheelle tärkeät jutut eivät olekaan esillä. Ja nehän ovat vain tavaraa.....onhan meillä ruokaa, terveyttä ja katto pään päällä. Ja minulla on maailman ihanin perhe ja maailman paras työpaikka!! Nämä asiat minullakin monesti unohtuvat, kun alan murehtimaan tämänhetkistä tilannettamme. Olen hetken itsekäs, kiukkuinen, surullinen  ja toisinaan niin vihainen. Mutta loppujen lopuksi,muistan, että meillä on kaikki hyvin!

Tyttärelle on nyt saatu roudattua kaikki tavarat omaan "uuteen" asuntoon ja laitettu sinne vähän Joulua..Meillä on oikeasti aika hiljaista jatkossa, kun saman katon alla ei asusta ku Ukkokulta, Hannu ja mää kissoineni.

Kaupalla meillä on alkanut melkoiset säpinät ja mää tykkään siitä. Ihmiset alkavat olemaan ihan Joulutunnelmissa :) ja niin ollaan me Teeankin kanssa!

Mukavaa, ihanaa, rauhallista 1. adventtia ja kaupallahan nähdään!

-Pia-

2 kommenttia:

  1. Kyllä se joulumieli varakotiinkin kantautuu.. Usko pois. :) Mukavaa joulun aikaa teille kotiin, tyttären uuteen kotiin ja kaupalle. :) Tulen käymään kunhan töppöset kerkeävät pysähtyä puodin kohdalla...

    VastaaPoista
  2. Kiitos Helinä, kaikkien puolesta :)
    Olen vihjannut "Pukille", että nää tarttisit jarrusukat :))

    VastaaPoista